Wednesday, April 17, 2013

SET KESUBURAN SUAMI DAN ISTERI


Kebanyakkan masalah yang dihadapi oleh pasangan suami dan isteri untuk mendapatkan cahaya mata adalah masalah kitaran haid isteri yang tidak teratur dan juga sperma yang lemah. Namun begitu, kita hanya lah berusaha.. dan Allah jua yang menentukan segalanya. 

Kita juga digalakkan untuk ikhtiar dan PERLU SALING MEMAHAMI untuk berusaha semoga impian mendapat cahaya mata itu menjadi kenyataan.

Di SHAKLEE, kami ada menyediakan beberapa suplement yang boleh dicuba oleh pasangan suami isteri untuk mengatasi masalah sukar hamil ini. 

BAGAIMANA SEMUA INI BOLEH MEMBANTU SUAMI ISTERI DALAM USAHA MENDAPATKAN CAHAYA MATA


untuk ISTERI 


1. ESP
ESP bertindak untuk memastikan sel ovum sentiasa sihat dan memudahkan persenyawaan. Ia juga merupakan makanan asas untuk memastikan sel dalam badan sihat dan sempurna.


2. GLA COMPLEX
Gla ini sangat baik bagi mereka yang mempunyai haid tidak teratur atau tidak tetap ataupun mempunyai masalah senggugut. Ia juga bagus dalam membantu meningkatkan kesuburan isteri dan meningkatkan potensi untuk persenyawaan berlaku.Dan juga, ia membantu untuk sperma hidup lebih lama dalam tiup fallopio lalu meningkatkan peluang untuk persenyawaan berlaku. 



Untuk SUAMI

1. ZINK 
untuk pengetahuan anda, kandungan zink didalam prostat lelaki adalah 10x ganda lebih tinggi dari organ lain. Zink ini mesti diambil kerana ia merupakan mineral paling penting untuk kesuburan lelaki. Ia juga boleh meningkatkan kualiti sperma lelaki dan sangat penting utk keupayaan seksual lelaki

2. VITAMIN E
Vitamin E ni membantu kita supaya lebih bertenaga dan meningkatkan keinginan seksual. Ia juga dapat membantu membentuk sel sperma yang sihat dan juga boleh diambil oleh isteri untuk meningkatkan keinginan seksual 
Sekurang-kurangnya kita berusaha untuk mendapatkan sesuatu... yang lain tu kita serahkan kepada YANG MAHA MENGETAHUI... 

No comments:

Post a Comment