Tuesday, March 26, 2013

Pengedar Sah Shaklee

Sebenarnya saya nie baru aje menjoinkan diri dalam product nie... sebab sebelum nie ramai kat opis nie yang amik product nie through online aje... mmg lah onwer blog tu bagi harga owner but duit postage still kena bayar kan?... tetiba terfikir dalam pale saya nie hah...nape tak saya aje yang apply jadi ahli SHAKLEE.. so saya wat keputusan terus apply jadi ahli shaklee dengan rasmi nyer... hehehehe... sebab nyer juga saya adalah pengguna barang SHAKLEE... walaupun tak banyak tapi saya guna jugak... maka saya pun dipertemukan dengan penaja saya... saya bersyukur kerana penaja saya ajak saya sekali join kumpulan dia... kumpulan EUPHORIA... macam utopia tak???... (jangan gelak!!!)

Saya jatuh cinta dengan SHAKLEE nie pasal kita beli dengan harga yang berpatutan dan kuantitinyer banyak... mmg botol beso punyer... (ada macam iklan tak??)... jadi kita guna pun puas... ada yang kita leh makan sampai 2 bulan... ada yang kita makan stok sebulan... tak berbaloi-baloi lah... lagi pun SHAKLEE nie berlebih kepada bahan-bahan organik (tumbuh-tumbuhan)... so selesa dengan perut kita nie... kalo banyak kimia pun nanti effect kemudian hari kan??? 
Kini, saya suka berkongsi kebaikan Shaklee dengan semua, sepertimana yang telah saya rasakan. Saya percaya kita adalah apa yang kita makan. Dengan Shaklee, bukan sahaja mutu kesihatan saya semakin baik, malah saya juga mampu memperbaiki taraf ekonomi keluarga saya. 
Jika anda berminat untuk mencuba Shaklee atau menjana pendapatan melalui Shaklee, jangan segan-silu untuk hubungi saya. Saya sudi membantu.

Saya menyediakan perkhidmatan COD di kawasan PUTRAJAYA, SHAH ALAM, SERI KEMBANGAN dan KUALA LUMPUR. Namun, penghantaran melalui pos disediakan ke seluruh Malaysia ;)...


Shaklee Independent Distributor
ID NO : 908408
012 - 6700594
BBM 2760D0B6
PUTRAJAYA, SHAH ALAM, SERI KEMBANGAN, SERDANG, KUALA LUMPUR, DENGKIL 



No comments:

Post a Comment